سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان


ردپای آذرخش

میخواستم از حاج احمدمتوسلیان بگویم ولی نتوانستم . پس به هر کس که اینو میخونه توصیه میکنم که به قدر فهم خودش سعی کنه اونو بشناسه. به قول یکی از دوستان حاج احمد که میگه :حاج احمد تعریف شدنی نیست . حاج احمد رو باید حس کرد .ما چه کرده ایم برای معرفی حاج احمد به مملکتمون به بچه های دانش آموزمون  . بچه های دانش آموز ما متاسفانه الگوهای غربی رو خیلی بیشتر از حاج احمد و حاج همت . رضا چراغی و بروجردی می شناسن و این کوتاهی از ماست .

شهید آوینی : قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا. این سخنی هست که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد و تو ای انکه در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته ای  و اکنون در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه بشریت پای به سیاره زمین نهاده ای ناامید مشو که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون  توست و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک از پای ارادت بگشایی و از خود و دل بستگی هایش هجرت کنی و به کهف حصین یا زمان  و لامکان  ولایت  ملحق شوی   و فراتر از زمان و مکان خود را به قافله سال شصت و یکم هجری  برسانی  و  در رکاب امام عشق به شهادت رسی .

دیریست آوازهای من از نغمه ساز تو آغاز می شود و از دوریت  گلواژه های اشک از ابرهای حنجره ام لب باز میکند.

ای گمشده ای دورتر زه خاطرات کودکی

اینک میان جنگل فراق تو این ساز خسته ام دیوانه وار آوازهای بیقراری را بر زین بالهای خاطره ام رم میدهند من میمانم من میمانم با نام تو با یاد تو با روزهای  دیدنت با روز سخت رفتنت و باز می بینمت به روی زلف باد که به دوردست ها خیره گشته ای  و ابرهای سوگوار به روی شانه های تو  سرود گریه ساز کرده اند.

نرو بمان نرو بمان برای روزهای خستگی برای روزهای پرخیال شب بمان برای  روزهای  پر خیال شب بمان .

در ضمن سعی کنید لوح فشرده ردپای آذرخش که به صورت فیلم مستندی از زندگی حاج احمد می باشد را حتما تهیه کرده و ببینید.

منبع : لوح فشرده ردپای آذرخش

نظرات 3 + ارسال نظر
ا باصلت ابراهیمی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 00:29 http://fanoos14.blogsky.com

سلام بر حاج احمد متوسلیان!
به من هم سر بزنین! یاعلی

اباصلت جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:23 http://fanoos14.blogsky.com

سلام
اگر آه تو از جنس نیاز است
در باغ شهادت باز باز است

مریم چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 http://maryamemosafer.blogsky

مواظب دلت باش چون فکر می کنم دلت به دنیای آدمهایی از جنس دیگر وصل شده ولی تو که یک دل بیشتر نداری. من هم مثل تو ولی از خدا میخوام یک دل و یک دلبر نصیب همه کنه مباداشبها را که برای خداست جای دیگر صرف کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد