پیوند محمدی (ص)


پیوند ، یک پوست است از درخت محمد و آل محمد (ص) . نور را بر می دارند و می چسبانند به بدن های ما. بدن ما چوب است ، این پوست را که می گذارند روی آن ، این چوب جان می گیرد و جوانه می زند . جوانه که زد، گل محمدی می شود. از داخل، بدن من بود، ازبیرون محمد (ص) شد.
آن وقت همه محمدی ها جمع می شوند دور انسان. هرکه بو بکشد، بوی محمد (ص) را استشمام می کند.همه ی مومنین جمع می شوند و دور هم و با همدیگر قاطی می شوند. تازه باغبان هم خودشان هستند. خودشان پیوند می کنند. خودشان ندا کردند.
(( اشهد ان لا الله الا الله ))،(( اشهد ان محمدا رسول الله )) ندا کردند و خودشان را نشان دادند.
کتاب طوبای محبت 2 از مرحوم حاج محمد اسماعیل دولابی

یادی از خادم اهل البیت-جعفر قاسملو

هوالباقی
دیروز مراسم تشییع جنازه یکی از بچه های هیات بود. مرد واقعا نازنینی بود. فکر نمیکنم خنده هایش هیچ گاه از یادم برود. مردی که واقعا دوستش داشتم.هیچگاه شب عاشورای سال 86 یادم نمیره.تا نزدیکی های سحر نشستیم دور هم و با هم از هر دری سخن گفتیم. واقعا حیف شد. خداوند به خانوادش صبر عنایت کنه. امروز مراسم خاک سپاری اونه. آنقدر صبر کردند تا مادر و خواهرش که جزء کاروان راهیان نور بودند برگردند.خدایا راضی هستیم به رضایت.
یاد و نام خادم  امام حسین ع جناب آقای جعفر قاسملو گرامی باد. برایش آیت الکرسی میخوانم.
ان شاالله که الان سر سفره سیدالشهداء به فیض رسیده اند. روانش شاد.

میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

هوالمحبوب
میلاد سراسر نور پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین امام جعفر صادق (ع) بر همگان مبارک باد.

عملیات غرور آفرین فتح المبین

انا فتحنا لک فتحا مبینا
عملیات فتح المبین
رمز عملیات : یا زهرا(س) یا زهرا(س) یا زهرا(س)
تاریخ : 61/1/2 الی 61/1/10
وسعت منطقه عملیات : 2500کیلومتر
اهداف : آزاد سازی منطقه وسیع غرب شوش و دزفول و جاده اهواز- شوش – اندیمشک و جاده اندیمشک – دهلران و شهرهای شوش ٬ اندیمشک و دزفول از زیر آتش مستقیم دشمن ٬ آزاد سازی سایت 4 و 5 رادار ٬ ارتفاعات میشداغ ٬ شاوریه و ده ها روستا و ...
نتایج : تامین کلیه هدف ها از جمله آزادسازی 2500 کیلومتر مربع از خاک ایران و عقب نشینی دشمن تا پشت رودخانه دویرج و همچنین
الف – تجهیزات منهدم شده دشمن : 18 فروند هواپیما ٬ 3 فروند بالگرد ٬ 361 دستگاه تانک و نفربر ٬ 500 قبضه توپ ٬ 200 خودرو و 30 ماشین آلات مهندسی
ب _ یگان های منهدم شده دشمن : کشته یا مجروح شدن بیش از 25000 تن ٬ اسارت 15000 تن از افراد دشمن و انهدام چهار لشگر.
غنایم : 150 دستگاه تانک ٬ 170 دستگاه نفربر ٬ 500 دستگاه خودرو ٬ 165 قبضه توپ و مقدار زیادی سلاح سبک و نیمه سنگین و انواع مهمات
یاد دلاور مردان عملیات فتح المبین را گرامی می داریم و بر روح امام (ره) و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خصوص عملیات فتح المبین سلام و صلوات می فرستیم.

یادی از شهیدان

هو المحبوب

ای خدا٬ ما را ببخش به خاطر شاکر نبودنمان

ما را ببخش به خاطر قدردانی نکردن از نعمت هایت

ببخش ما را به خاطر بی اعتنائی به احکام و دستوراتت

ببخش به خاطر فراموش کردن خودمان که چه بودیم وچه شدیم و چه خواهیم شد.

قسمتی از وصیت نامه شهید محمدحسن اصغری نوین فر

تبریک سال نو

این یادداشت رو بعد از تحویل سال نو بخون .باشه


نخون........................................

نخون....................................


نخون ............................................

میگم نخون بچه...................................... :


عیدت مبارک. یادت باشه من اولین نفر بودم که عیدو بهت تبریک گفتم

امام علی ع : هر روز که در آن معصیت خدا نباشد عید است.

من فقط یه گدای گناهکارم.

هوالمحبوب
آخرین ساعات سال 1386 نیز رو به اتمام است و من هنوز در اندیشه زمستانم. انگار آمادگی وارد شدن به بهار را ندارم. اینجا همیشه بهاره ولی دل من همیشه زمستانه . انگار ذوق نوشتن هم تو وجودم رو به اتمام هست.خدایا کمکم کن تا تو را دریابم.
سالی که رو به پایانه سالی پر از خیر و برکت بود ولی من نتونستم پس اندازی داشته باشم.میدونم یه چیزی تو زندگی کم دارم یه عشق دنیوی . بالاخره این یکی را در سال آینده پیدا میکنم.بهار داره به من لبخند میزنه. چه بخواهم و چه نخواهم تا ساعاتی دیگر من در آغوش بهار خواهم بود.بهار نوید روزهای خوب برای من و یک شروع دوباره برای همیشه هست.امیدوارم که در این شروع دوباره بهار بتونم بهاری بیاندیشم.
پس به یاد روزهای خوب برایتان آرزوی صحت سلامتی و توفیق بیش از پیش از خداوند خواستارم . صمیمانه ترین تبریک های من را به مناسبت آغاز سال نو پیشاپیش پذیرا باشید. دوست تان دارم.خداحافظ.