آماده گی برای ماه مبارک رمضان

هوالمحبوب

به نیمه های ماه شعبان رسیدیم و من در خودم نشانی از آماده شدن برای ماه عظیم رمضان ندارم چون زنگار گناهان دلم را کثیف کرده است. وقتی میخواهم مناجات شعبانیه را بخوانم تعجب میکنم چون هر دعایی اولش با ذکر و یادآوری شکوه و عظمت خداوند شروع میشود و تقریبا یک سوم دعا اینگونه هست  و در ادامه یادآوری گناهان بنده و نعمت های خدا میشود و در پایان توبه و استغاثه به درگاه خداوند میشود مثا دعای کمیلو.... ولی مناجات شعبانیه فرق میکند جور دیگه ای شروع میشود برای کسان بخصوصی میباشد بله درست است برای کسانی هست که آماده ماه مبارک رمضان هستند. یعنی باید در ماه شعبان آماده باشی نه اینکه چند روز مانده با آخر ماه به فکر ماه رمضان باشی. خدایا من چقدر دارم ضرر و زیان میکنم خودت کمکم کن به حق فاطمه الزهرا س .از همه خوانندگان التماس دعا دارم.

عظمت

خداوند عظیم نیست او عظمت است . خدا مهربان نیست او مهربانی است . خدا عاشق نیست او عشق است. و این عظمت و مهربانی توسط ما فرصت حضور می یابد . وقتی دست ناتوانی را می گیریم و یا با عشقی خالصانه به حرفهای انسانی تنها و درمانده گوش می سپاریم ، گره از کار کسی می گشاییم ، پروردگار مجال حضور بر زمین یافته است. جهان در انتظار ظهور همه ماست. کار خدا خلق انسان بود و رسالت انسان تجلی خداوند بر زمین . انسان نردبانی است که از طریق آن خداوند از فراز آسمان بر زمین گام می نهد . ما عظیم تر از آنی هستیم که می پنداریم. به خاطر داشته هایت به تو تبریک میگم. تو همه چیز داری. همه چیز خوب برای یه زندگی خوب.