من فقط یه گدای گناهکارم.

هوالمحبوب
آخرین ساعات سال 1386 نیز رو به اتمام است و من هنوز در اندیشه زمستانم. انگار آمادگی وارد شدن به بهار را ندارم. اینجا همیشه بهاره ولی دل من همیشه زمستانه . انگار ذوق نوشتن هم تو وجودم رو به اتمام هست.خدایا کمکم کن تا تو را دریابم.
سالی که رو به پایانه سالی پر از خیر و برکت بود ولی من نتونستم پس اندازی داشته باشم.میدونم یه چیزی تو زندگی کم دارم یه عشق دنیوی . بالاخره این یکی را در سال آینده پیدا میکنم.بهار داره به من لبخند میزنه. چه بخواهم و چه نخواهم تا ساعاتی دیگر من در آغوش بهار خواهم بود.بهار نوید روزهای خوب برای من و یک شروع دوباره برای همیشه هست.امیدوارم که در این شروع دوباره بهار بتونم بهاری بیاندیشم.
پس به یاد روزهای خوب برایتان آرزوی صحت سلامتی و توفیق بیش از پیش از خداوند خواستارم . صمیمانه ترین تبریک های من را به مناسبت آغاز سال نو پیشاپیش پذیرا باشید. دوست تان دارم.خداحافظ.
نظرات 1 + ارسال نظر
مدی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 http://www.mahbed.blogsky.com

دوستمان داری؟
منظورت منم
ممنوووون
خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد